Direktlänk till inlägg 5 januari 2012

Space Unicorn ! :'D

Av Isabelle Gustavsson - 5 januari 2012 19:58

Dagen började med att jag inte fick sova lika länge som jag brukar, mamma väckte mig -.-'

Skulle åka iväg tidigt till ridningen :3

Började rida för inte så längesedan så jag är inte precis bäst på det men jag tycker det går bra ^^

Rider med mindre åriga så jag skäms lite ._.

Efter ridningen så åkte jag och shoppade med mamma, men själv så köpte jag inget c:

Just nu sitter jag och skriver en recension om boken Harry Potter - De vises sten.

Själv så var jag inte så jätte förtjust i boken men det var väll okej.

Är ganska trött och tråkig då inte rätt tillfälle och blogga.   

Vill bara gå och sova -_-


Godkväll alla små pånisar, awesome stavning <3


Har blivit en Parry Gripp människa, 

Vill vara en space unicorn   


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Isabelle Gustavsson - 11 februari 2012 19:19

HejHej Blåågiisen!   Skulle lägga ut bilder från gårdagen men har inte fått dom av Isabella än ;( Isabella sov över inatt och vi gjorde inget speciellt, vi kollade på film och Isabella somnade -.-'' Ligger och myser med kissen som ligger & sp...

Av Isabelle Gustavsson - 10 februari 2012 13:12

HajHajHaj   Har inte bloggat på jätte länge, det har hänt lite grejor på senaste tiden och jag glömde bort att jag hade en blogg o.O Igår fick jag mina hårförlängningar som jag beställde för några dagar sedan .. Dom är inte äkta men de duger ...

Av Isabelle Gustavsson - 23 januari 2012 12:45


Förlåt för att jag inte har bloggat på några dagar men jag har haft fullt upp ! ;] I fredags så hade jag och tjejorna filmkväll hos mig, vi kollade på The hills Have Eyes 2, Paranormal Activity 3 och SAW IV :3 Alla 3 var grymt långtråkigaa :c ...

Av Isabelle Gustavsson - 15 januari 2012 11:19


Såri för att jag inte bloggade igår, glömde faktiskt c: Det har inte hänt så mycket den här helgen :3 Igår så bakade jag cupcakes och chokladbollar med mina pånisar, sen har jag bara suttit och tråkiat vid datorn ♥ Vilket liv </3 I ...

Av Isabelle Gustavsson - 13 januari 2012 16:41

Jaopp, idag är det fredag den 13onde o.o Har inte haft så mycket otur , bara lite :| Mina syskon skulle åka bort över helgen men det blev inget , det är det värsta som hänt idag ;] ... och att jag hade ett jobbigt engelska prov ... På måndag ...

Presentation


Jag är en tråkig tjej på 13 underbara år som bara kommer blogga om min tråkiga vardag så om ni inte är intresserad, adios ^^

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards